beslutsångest!!

Min allra bästa kompis ska flytta ifrån mig om 2 veckor. Kul för henne men jag tror det kommer bli väldigt tomt. Även fast vi inte setts så mycket nu i sommar då båda haft annat för sig så är det så självklart att hon ska vara där jämt! Vi två var utomlands i 6 månader tillsammans och varit riktigt bra kompisar sen 3:an på lågstadiet då. Dom flesta säger att vi är som ett gamalt gift par och ja det kan npg stämma ibland. Vi tjafsar om oväsentliga saker men får ändå alltid varandra att skratta och det är väl det vänner är till för?

Nu ska hon iaf flytta och jag tänkte köpa en liten present och hittade lite fina armband med budskap på. Hade hittat det perfekta men då var det slut och nu väljer jag mellan dessa två:


PÅ det svarta står det Live well Love much Laugh often och på det lilla hjärtat Love yourself
På det silvriga med berlockerna står det Forever friends Together forever For my best friend

 Såg precis att det svarta tagit slut men det finns i silver också eller med ett annat budskap

Jag får svår beslutsångest när det gäller sånt här. Det med berlockerna kanske blir för "gulligt" men det budskapet var ju så fint....
Jaja måste bestämma mig snart :) ahh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0