Bio och nyförälskad

Just nu skulle jag vilja ha ett biobesök framför mig med nån som jag tykcer väldigt mycket om! hur härligt skulle inte det vara, gå in i biomörkret, frysa lite sen bara sitta och njuta.
Har en kille här på jobbet som beter sig äckligt nyförälskad mot sin flickvän; hej älskling, ska jag köpa hem något? är du helt säker på att du inte vill ha något? Jag kan köpa hem lite ost och kex så kan vi titta på nån film!
Man får ju panik, till saken hör också att dom varit tillsammans i några/nått år?
Jag vill också träffa nån som...ja som jag tycker om

SF Bio: Mamma Mia

Måste pallra mig iväg och se mamma mia, får väl tvinga med mig nån kompis då :)

Ikväll ska jag iaf och storhandla efter jobbet...så skönt när man har ett välfyllt kylskåp!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0