Hicka

Fasiken jag har fått hicka!! Jättejobbigt ju...

Åter på jobbet iaf och är nästan aldrig på internet när jag är hemma så det får bli härifrån jag bloggar.
Helgen har varit härlig, fått lite höstkänsla!
Men i fredags på födelsedagsfesten var det iaf strålande sol :) Mysigt var det, men jag fattar inte hur vissa människor beter sig. Confused...

Åkte tåget mot sthlm på lördagsförmiddagen sen och sen vidare med pendeltåget. Mötte upp mamma som redan var där. Var en lugn och skönt slut på helgen. Åkte bilen hem igår sen och det verkligen öste ner, men det är så mysigt att sitta i bilen när det regnar tycker jag så ja klagade inte :)
Nu är det bara att börja längta mot nästa helg då hehe nej då så ska man inte tänka!! har en känsla av att denna vecka kommer gå fort!!

Ha en härlig måndag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0