ledig?

Uhhh jag har jobbat övertid i snart 4 veckor och ja jag börjar känna av det nu! Fruktansvärt trött är jag...
Hade inte jobbat på cirka 5 månader innan jag började här heller, bara haft det härligt. Så man blir trött. Men snart hoppas jag att jag ska kunna ta några dagars semester.

När man läser mångas bloggar låter det som folk nästan aldrig jobbar och ja det kanske blir så att man inte skriver om det men det låter så himla skönt :) Man borde kanske ta och börja planera för små bebisar hehe då får man ju vara ledig ett tag!! Nej usch, idag är jag less på jobbet och jobb överlag. jag vill göra det jag känner för när jag vill och kunna sova ut!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0