Snart helg!

Ja snart kan jag gå här ifrån :) Underbart!
Då blir det hem till E och byta om till klänning och klackar, sen vidare till födelsedagsbarnet där vi ska grilla m.m. Ska blir riktigt mysigt.

Imorgonbitti blir det upp tidigt för att ta tåget till sthlm där jag ska tillbringa resten av helgen!
Så det blir nog en alldeles utmärkt helg.

Pirrar i magen på mig...känner mig lite uppspelt? nervös? för kvällen. Blir nog skoj.

Nej nu babblar jag bara på
Men ha en alldeles underbar helg iaf för det ska jag försöka ha (även fast det skulle bli lågtryck och allt).

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Sandra

låter som du har mycket kul framför dig :)



japp den var jättegod.

2008-08-01 @ 21:28:18
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0