Onsdag

Härliga dagar nuförtiden! Tråkigt att man ska sitta inne och jobba bara men men sånt hör väl till livet :) Satte mig nere vid ån på lunchen idag igen och njöt av solen iaf. Efter jobbet ska jag möta upp K och sen åka ut mot en kompis. Tror jag ska införskaffa mig en glass också, så sugen på lakritspuck. Godaste glassen just nu!

Igår tog jag tag i mig själv och klippte grannens gräsmatta, faktiskt riktigt behagligt att åka runt (gå ibland) och lyssna på musik när solen skiner. Plockade även ihop alla mina kläder, sorterade upp lite i graderoben och sen slängde jag nu äntligen gamla kameran och mobilen med alla tillbehör och sladdar. Tar ju sån plats allt sånt!

nej nu får tiden gå fort så jag får min glass snart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0