Snart helg!

Veckorna går fort, allra helst den här veckan. Har gått runt som i en dimma och inte sovit ordentligt på länge. Men inatt kunde jag sova. Så skönt att känna sig lite pigg iaf.
Längtar till helgen nu, ska bli så skönt. Hoppas jag får sova lite då också :)

Blev kebab till lunch igår, gick sen ner och satte mig vid ån och tänkte äta men nej då ser jag att jag glömde att ta med mig bestick. Solade ett litet tag sen gick jag tillbaka till jobbet och åt hehe. Men det jag tänkte komma till var att idag blir det pizza. Bådar inte gott för att komma i gamla jeansen haha. Men får väl ta en promenad sen också då. Kompensera lite :)

Nej, back to work...

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag längtar också till helgen!

2008-07-24 @ 08:04:50
URL: http://malinforsblom.blogg.se/
Postat av: N I C O L E

ja visst är den :)

2008-07-24 @ 09:27:53
URL: http://kiwiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0