Glas eller skålar?

Imorgon ska vi på födelsedagsfest och jag måste iväg ikväll och handla mat (ska ta med oss själv och grilla där) och present. Maten blir nog bara kött, potatissallad och lomanders bearneisås. Originellt, javisst men ack så gott! Vi är tre tjejer som ska dela.

Sen är det ju detta med present, varför åtar jag mig jämt att köpa det? Jaja sagt är sagt iaf och vi funderar på några skålar eller glas. Originellt det med man va fasen alltid kul att få! det svåra är att jag bara varit hos födelsedagsbarnet en gång och det var cirka ett år sedan då hon precis flyttat in i sin lägenhet. Hmm, vad har hon för färger, smak m.m.? Har iaf frågat mig runt nu och tror jag har en liten aning om vad hon kan tycka om!


                                                                              

Kommentarer
Postat av: LB

sv: haha ja :D han tackar :)

2008-07-31 @ 16:30:23
URL: http://laazi.blogg.se/
Postat av: Karin

thanks:) ha en fin dag

2008-07-31 @ 16:36:33
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0